Osobné skúsenosti iných ľudí

10.06.2013 07:46

Ohlasy a poznatky

Hana Nováková - Jihlava

Môj príbeh - od svojej dcéry, ktorá žije trvale v USA som sa dopočula, o zdravej čokoláde Xoçai, ktorá je v USA veľmi cenená v rámci zdravého životného štýlu.

Pretože som milovníčkou čokolády, nechala som si ju zaslať na ochutnanie, úžasná horká čokoláda hneď som sa rozhodla, ju na sebe vyskúšať. Zaregistrovala som sa na nákup priamo u výrobcu - firmy MXIcorp., Informácie o účinkoch som naštudovala z jej materiálov.

Pretože som sa potýkala s vysokými hodnotami cholesterolu a tuku v krvi a mala lekárom nariadenú prísnu cholesterovej diétu, začala som ju pravidelne užívať - ​​3 štvorčeky denne.

Výsledok sa dostavil po 3 mesiacoch, kedy som išla na ďalšiu pravidelnú kontrolu k lekárovi.

Hodnoty cholesterolu klesli z 8,3 na 5,2 a tuk v krvi sa znížil z 2,5 na 1,2.

Stala som sa jednou z prvých distributorek čokolády Xoçai v ​​SR!

Mirka, 51 rokov, Jihlava

"Pred 2 mesiacmi som si zakúpila jedno balenie čokolády Xoçai, keďže som mala zvýšené hodnoty cholesterolu a na internetových stránkach som si prečítala o čokoláde Xoçai.

Po využívaní jedného balenia som si u lekára nechala znovu odobrať krvné testy a .... čuduj sa svete ... hodnoty sa znížili ... zatiaľ len mierne, ale znížili. Tá čokoláda funguje.

V užívaní čokolády Xoçai budem určite pokračovať.

Lenka, 23 rokov, Praha

"Už od mladosti trpím na afty a zápaly v ústach. Veľmi nepríjemné prejavy. Užívam pravidelne 3 štvorčeky denne čokoládu Xoçai Power Square, afty, opary, zápaly vymizli, cítim sa úžasne.

Věra, 76 rokov, Jihlava

"Čokoláda má výborné účinky na vyprázdňovanie, celý život s tým mám veľké problémy, čokoláda mi veľmi pomáha ....."

Hana, 30 rokov t.č. v zahraničí

Každý rok v období chrípok a viróz ma neminie nádcha, kašeľ, chrapot niekedy aj nábeh na zápal pľúc. V tomto roku som prešla týmto obdobím bez príznakov prechladnutia. Užívam čokoládu Xoçai a verím, že mám posilnenú imunitu, cítim sa veľmi dobre. "

Pani Hanka Jihlava:

Moja mamička ochorela tzv "stareckú" cukrovkou. Pretože je veľký hriešnik, tak pre ňu bol veľký oriešok dodržiavať prísnu diétu. A bála sa každé lekárske kontroly. Asi po mesiaci "maškrtenie" Vašej čokolády, bola opäť na krvi a pani doktorka ju moc chválila, pretože nielen že mala cukor úplne v poriadku, ale mala aj výrazne nižšia cholesterol. Mám Vám moc poďakovať. Mamička sa volá Bohumila a je z Třebíča

Pani Antonie, vek: 68 rokov, Trebišov:

Pred tromi rokmi som bola na prvej srdcovej operácii s diagnózou fibrilácie srdcových predsiení. Rok potom som bola opätovne operovaná a bol mi voperovován kardiostimulátor.Přes všetku podporu kvalitných liekov som mala stále, vyššiu tepovú frekvenciu, cítila som sa unavene, podráždene. Jedného dňa, 20. decembra 2011, mi syn doniesol túto "čokonovinku". Najprv som tomu neverila, ale po jednom mesiaci pravidelnej konzumácie sa mi znížila tepová frekvencia srdca, pocit únavy sa znížil o 80% a cítim sa už príjemne. Preto odporúčam Xocao POWER SQUARE!!! Marec 2012

Pani MUDr. Ivana, vek: 54 rokov, Trebišov

Od mladosti mám diagnostikovaný diabetes. Inzulín je mojou každodennou súčasťou žitia! Každý večer, po celodennom zhone som sa cítila vyčerpaná. Dozvedela som sa o tomto produkte a vyskúšala ho. Po 14 dňoch užívania, sa mi ranné hodnoty cukru znížili na úroveň 5,9 - 6,4 jednotiek. Večer ľahajú ľahko unavená. Cítim sa fajn. Aj manžel hovorí, že s čokoládou som iná! Preto pravidelne 3x denne, dopĺňam do svojho tela tento skvelý prírodný produkt.

 

 

—————

Späť