Diskusia ľudí o ich skúsenostiach s MEDOLIGHTOM

10.06.2013 03:48

Diskuzní fórum

Tak to je a bude
"Pane docente, vysvětlete mi,co se s Vámi děje? Ve Vašich 80 letech normální tlak 120/80 a dokonce třicetiprocentní návrat sluchu dle audio vyšetření na ORL?" Tak se vyptávala moje praktická lékařka, které léta důvěřuji. " Mám takový malý světelný přístroj a rok ho používám několikrát denně, jmenuje se medolight." "Moc by mě to zajímalo, přineste mi prospekty" odpověděla paní doktorka. Za tři týdny se chlubila, že má přístroj doma a je nadšená. To je budoucnost a nebojte se oslovit všechny praktické lékaře. Medolight je správná cesta,ne tablety.
Vložil: 11.11.2012 22:32 Hana Skutková | Odpovědět
bolesti v hornej casti chrbta
Od vcera som mala neskutocne bolesti v hornej casti chrbta a nemohla som otocit hlavou ani doprava ani dolava, nehovoriac o tom ze som nemohla dat hlavu do predklonu.Pravdepodobne prievan alebo vysledok telesnej aktivity( opravovali sme murik pred domom) Rano som si namastila chrbat Flectorom a dala tabletku Voltaren . Nepomohlo. Cca okolo 13.00 uz bola bolest taka silna, ze som bez vahania ( neviem naco som cakala) zobrala Medolight a nasvietila si 2x8 min trapezy. Po 16 minutach prislo uvolnenie. odporucam vsetkym
Vložil: 17.9.2012 12:21 | Odpovědět
Používání medolightu
Medolight - prístroj s elektricko - lumenscenčnými diódami na kontaktnú sveteľnú
terapiu sme pre našich klientov zakúpili koncom roku 2011.

Keďže je prístroj malých rozmerov a manipulácia
s ním pomerne jednoduchá používame ho pre klientov na všetkých
oddeleniach.
Aplikujeme ho pri rôznych diagnózach napríklad : ischias, hematómy, bolesti chrbtice, zlomeniny kostí, pískanie v ušiach, pooperačné rany, zápal šliach a podobne.
Aplikujeme podľa diagnózy a ťažkostí 1 až 2 krát denne .
Výsledky sú veľmi dobré. Bolesti veľmi rýchlo ustupujú, rýchlejšie
sa hoja pooperačné rany,aj pískanie v ušiach prestalo.
Nie je problém pohodlná aplikácia Medolightu u
imobilných klietov na lôžku s preležaninami a Bercovými vredmi.
Kladné výsledky po aplikovaní Medolightu
klientom s rôznymi ťažkosťami sme si overili a potvrdili aj u
zamestnancov s popáleninami, natiahnutými svalmi a pri zápale šliach.
Zakúpením Medolightu sme prispeli k spokojnosti a starostlivosti o našich klientov aj zamestnancov.
Medolight - je bezpečný vysoko efektívny prístroj ktorý by nemal chýbať v žiadnej rehabilitácii ale ani v domácnosti.
S pozdravom vedúca úseku
opatrovateľskej starostlivosti - Voščeková Zuzana.
Vložil: 9.9.2012 16:15 | Odpovědět
Medolight
Koupil jsem si váš přístroj v roce 2011 a jsem s ním velmi spokojen. Mám artrozu v levém koleni a po aplikaci můžu codit bez velké bolesti a tak jsem se vyhnul operaci.
Vložil: 4.6.2012 12:30 Stanislav Chloupek | Odpovědět
důsledek přetrénování - zánět holení kosti
Jsem sportovně založený člověk, miluji jakýkoliv sport v přírodě a zejména běh v lese. Bohužel se u mě začal projevovat typický úkaz z přetrénovanosti a to opakované záněty holeně, okostice a šlach. Není moc možností léčby, v podastatě všechny vedou pouze ke zmírnění příznaků nastolením regenerace - tedy nucené "pauzy" a snížení tréninkových dávek. Medolightu jsem moc nedůvěřovala. V okamžiku, kdy mi byl zapůjčen, jsem měla bolesti - typické trnutí nohou s bolestivostí v oblasti holení. Již po 1.aplikaci nastal výrazný ústup bolesti. Zopakovala jsem ještě 2x a zánět úplně vymizel. Přístroj mě prakticky okamžitě nadchnul, ihned jsem ho pořídila a aplikuji ho vždy po běhu v místě původních bolestí. Díky medoligtu nepotřebuji žádná tréninková omezení a mé tělo zvládá jakoukoliv zátěž!
Vložil: 19.4.2012 15:28 | Odpovědět
Léčení úrazu medolightem
Mého manžela ( 70 roků ) vloni 22.12.2010 srazilo auto. Celá levá polovina těla od hlavy až po levou nohu byla polámaná, zhmožděná. Domů jsem ho dostala obaleného v ortézách.
Ani se nepohnul, musela jsem kolem něho vše dělat. V té době jsem už měla doma medolight a zkoušela ho na sobě - kloby, bolesti páteře, modřiny. Okamžitě jsem ho začala
přikládat manželovi pod ortézy. Vůbec nevěřil v jeho účinky, ale nic mu nezbývalo, než ležet
a držet. Začátkem dubna vyrazil na kolo, aniž by ho cokoliv bolelo. Ani nepoděkoval.
Vložil: 17.11.2011 8:19 Janošíková Jana, Olomouc | Odpovědět
konec boleni kloubu
Rada bych se podelila o svoji zkusenost!Mam artrozu 4.stupne v kycel.kloubu.Kloub me velmi bolel,chodila jsem o holi,nemohla jsem spat,uzivala jsem spoustu leku,ktere mi vubec nepomahaly!zacala jsem uzivat medolight a za mesic vymizely uplne bolesti,hulku jsem odlozila,spim a rano vstanu,coz jsem drive nemohla a byl to velky problem!Navic-za 4 tydny se mi zahojil zcela bercovy vred!Uzasne!!!!!!!!!!
Vložil: 27.8.2011 15:23 | Odpovědět
ZAZRAK!
Rada bych se podelila o skvelou zkusenostMam sestiletou postizenou dceru a uz jsem vyzkousela pro ni snad uplne vse!Az ke me prijela kamaradka a ukazala mi medolight!Michalka byla spava,mela profialovele rucicky i nozicky a mela krece v rukou i nohou!Po uziti medolightu se Michalka do 40 minut zacala usmivat-uplne se probudila,krece povolily a rucky a nozky byly krasne prokrvene!Proste uzasne.Medolight jsme si ihned zakoupily a po pul roce Michalce uplne vymizely krece,vymizela ji alergie na mleko a stupen postizeni-mentalita se vyrazne zlepsila!Vsem doporucuji!Je to lek nadevse!SUPER!Kamaradce dekuji a jsem ji zavazana!
Vložil: 27.8.2011 15:18 | Odpovědět
Cystická Fibróza-pokračování
negativní a další kontrolní také. Co pro nás Medolight znamená se nedá ani slovy vyjádřit. Pro ty, co snad váhají nad koupí přístroje, jen malé uvědomnění si té takřka zanedbatelné ceny. Pacienti s touto diagnózou musí denně používat přístroje s dvouletou životností za několik desítek tisíc korun a pojišťovny je hradí jednou za 10let.Přálabych všem, abyjim tento malý zázrak sloužil ,jako nám...Nikol
Vložil: 20.7.2011 16:32 anonym | Odpovědět
Cystická Fibróza
Mám 4měsíčního chlapečka Samuelka s diagnózou CYSTICKÁ FIBRÓZA, což je nevyléčitelné závažné onenmocnění plic, s postižením slinivky břišní. Tyto děti nejvíce ohrožuje napadení bakterie PSEUMONÁDA, která způsobuje záněty dýchacích cest.
Při zjištění ze stěrů, že Pseumonáda už napadla i nás a pomnožila se, nám hrozilo nitrožilní podávání antibiotik. Svítili jsme ostošest 4min na č.1 hrudníček a na č. 4 nožičky. Běda jak se Medoligt vybil, to bylo křiku. Po týdením svícení byly nové výsledky neg
Vložil: 20.7.2011 15:51 Nikol Šandová | Odpovědět

Vlastná skúsenosť : Mala som isté obdobie silné bolesti v podbruší, kt. sa postupujúcim časom stále viac zhoršovali, výsledky z rôznych testov som mala v poriadku a tak sa na prvý pohľad akože nič závažne nedialo, no napokon sa prišlo nato že mám prevratenú maternicu a v tomto prípade sa veľa urobiť nedá okrem predpísania nejakých práškov či snáď injekcií od bolesti, prášky i rôzne tabletky som vyskúšala no nepomohli mi uľaviť od bolesti, a injekcie mi tiež nezaberajú, napokon to už bolo tak neznesiteľné že som sa pol dňa zvíjala v posteli s podloženými vankúšmi pod bruchom o počte min.7kusov len aby som to nejako utlmila, prakticky som nebola schopná bežného fungovania....a tak som raz čosi v meste riešila, možno som šla aj z vyšetrenia a zastavila som sa vo firme mojej známej tetušky a tá ten medolight ľuďom ponúkala v rámci prezentovania svojich produktov na vyskúšanie, poniektorí teda väčšina z nich sa chodila nasvecovať pravidelne až dočasu kým si ho sami zakúpili (veľmi tento prístroj ľúbia hlavne dôchodci, tí si kadečo potrebujú poriešiť a s týmto si to skutočne riešia a vyriešia, a so srdečnou vďakou s úsmevom na perách sa objavujú na tomto mieste znova v rámci svojho nakupovania :) s cieľom podeliť sa o svoje nové skúsenosti aj s ostatnými tam prítomnými) no a tak som to vyskúšala, niekoľko-mesačné inak neriešiteľné a neustupujúce bolesti boli do 15.min. preč!!! ešte pár-x som mala mierne bolesti čo sa dalo vydržať a už viac nie, tiež som sa nasvecovala pri bežných onemocneniach napr. angína, chrípka... a to som sa pri inak 2.týždňových mukách vyliečila do3dní. Overené odporúčam, ďalej si to ľudia veľmi chvália na bércové vredy, na rôzne problémy s kolenami, predoperačný nemusia na operácie, ľuďia s nádormi zaznamenávajú ich zmenšenie poprípade úplné vymiznutie (samozrejme nie u všetkých to tak je, niektorým proste nastal ich čas a to vás už nič nezachráni ak je rozhodnuté... tam hore... ALE MÁTE NÁDEJ! )

—————

Späť